Logo Bocconi

Convocazioni torneo internazionale tennis HEC Clay Court Challenge

Bocconi Sport Team (insieme ad altre 5 Università) è stata invitata al prestigioso torneo internazionale HEC Clay Court Challenge che si terrà sui campi del Country Club di Montecarlo, sede ufficiale del Monte-Carlo Rolex Masters (ATP World Tour Masters 1000), nel weekend del 6-7-8 ottobre 2017.

Per tale occasione Bocconi Sport Team convocherà 2 atleti (più uno come riserva) e 2 atlete (più una come riserva) che, accompagnati dal Coach Amanda Gesualdi, faranno questa incredibile esperienza.

Le convocazioni prenderanno in considerazione le squadre della stagione 2016-17 e altre eventuali candidature. Le nuove candidature avranno come pre-requisito la classifica italiana di seconda categoria (o classifica simile di altre nazioni).

Le candidature dovranno pervenire entro e non oltre lunedì 18 settembre 2017 scrivendo a sezionetennis@unibocconi.it (oppure al 00 39 3486503090, anche Whatsapp).

English version:

The Bocconi Sport Team (along with 5 other Universities) has been invited to the prestigious HEC Clay Court Challenge International Campaign, which will take place at Montecarlo's Country Club (site of the Monte-Carlo Rolex Masters - ATP World Tour Masters 1000), during the weekend of 6-7-8 October 2017.

For this tournament, Bocconi Sport Team will convene 2 athletes (plus one as a reserve) and 2 athletes (plus one as a reserve) whom, accompanied by Coach Amanda Gesualdi, will make this incredible experience. Summaries will consider the teams of season 2016-17 and other possible nominations.

New nominations will have as a pre-requisite the second-class Italian ranking (or ranking of other countries).

Applications must arrive by Monday 18 September 2017 by writing to sezionetennis@bocconi.it (or 00 39 3486503090, also WhatsApp).

Ultimo aggiornamento 07/09/2017 - 10:24:57